och alla dessa jävla idioter

hejsan. Jag har inte skrivit på ett tag nu för jag har faktiskt inte orkat. Förstår inte heller hur jag orkar nu mitt på dagen och solen lyser. Men jag är inne för att städa rummet, haha. Under dessa dagar har jag haft ganska fullt upp, utom på nätterna. Jag har vart i stan, uta på sjön,grillat, badat,solat. Ja lite smått och gott. det var i måndags jag var i stan med tobias, fyndade en vit väst och en jätte söt tirra på cubus för hela 49 spänn! Hade kollat på en sån förut men den var så dyr då, och nu hängde det en kvar, i min stolek, på rea. Det var ju bara ta det och se glad ut. Inhandlade även nagellack. Det rosa blev favoriten. Inte neonrosa, utan det är bara rosarosa. Tisdagen så vaknade jag upp hemma hos t efter en varm och konstig natt. Drömmde konstigt och vaknade hela tiden, men den dagen åkte vi iallefall ut på sjön, var där ett tag innan amanda och kine&johan kom. Jag var mest sällskap tills jag åkte hem. I onsdags så umgicks jag med tess och yerson, vi planerade att grilla, eller ja yerson. Haha. Så vi drog till konsum vid kanske halv 5 och köpte allt sen var det bara brattis som gällde. Solade och badade hela dag/kväll sedan blev det grill. Men hem kom jag inte allt för sent, utan vid tio. Då var jag bara sandig och kände mig smutsig, haha. Vet inte när jag gick och la mig. Men sent iaf.  Imorgon får vi se vad jag ska göra. Något som är säkert är att nästa vecka ska jag vara med min majkie! Den tjejen har jag tamefan saknat. Pusshejleverpastej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0