hello tomorrow

Och så var det första dagen på lovet. Min dag såg ut exakt såhär. Tobias, tvspel som var tecken3.
Jag ska nog in med pappa i veckan och inhandla en ny mobil, skoj. Fast jag vill ha en rosa igen, jag är så fäst vid min. Men sjka bara köpa någon billig.. Och så ska jag köpa present till tobi :)
Han fyller hela 17 på lördag och då har vi även vart tillsammans i 2 månader.
Inte så mycket för vissa men för mig är det det. Har aldrig vart såhär glad förut så.
Sitter egentligen bara och väntar på att jess ska komma och baka, jag skulle bara sitta här om sällskap lovade jag men nu börjr jag fundera på om jag verkligen orkar det. jag vill faktist nästan bara upp, lägga mig i sängen och spela hihi. Nu är ag frisk igen en jag får fortfarande inte träna eftersom jag äter medusin. Och som vanligt på våra träningar så är frånvaron hög.

Sa jag att vi hade lov?
Det jag har planerat dessa dagar just nu är:
Va med Jenny och Johanna.
Stan (mobil&present)
Spöa dennis på gh.
Va med tobias.
Vara ute i snön. hihi
Nej nu vet jag inte, jag ska nog upp ochspela lite, läsa lte bok. Kanske skriva några rader. peaceout

Allting har ett slut.
Som boken, den slutar inte alltid lyckligt.
Som låten, slutar när man bara vill ha mer.
Som livet, slutar när allt börjar klarna.
Jag vet då inte det än, men jag kan misstänka det.
Jag tror även att det är då man förstår varför man är född.
Vad jag hade att ge livet. Men livet är nog även lite likt en låt.
Vissa toner klarar man galant och kan nästan skrika så bra det går.
Sen finns det toner som man kanske behöver en hjälpande hand
med för att klara av. Jag sjunger inge vidare. /isabellalindqvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0