i en natt utav det förflutna

Bilarna låter när de åker förb där ute på vägen, men fåglarna kvittrar fint i det nu härliga vårvädret. Solen lyser och himlen är alldeles klarblå. En riktig höjdar dag, enligt vissa. För mig är det en liten sorligare dag då jag just insett att jag inatt inte kommer dela säng med världens underbaraste person. Och inte heller imorgon kommer jag umgås med en sådan under dagen. Ljuspunkten är att han nog kommer hem till mig på Tisdag kväll. Det känns skönt att veta. Jag har faktiskt påsklov nu, jag har läxor nästan för hela veckan, men fortfarande ligger alla helt totalt ogorda. Och jag tänker inte heller ta mig i kragen till att göra dessa. Det Tänker jag inte göra så länge solen lyser. På fredag kanske jag ska åka in till västerås med min michaela. Som jag inte har vart med på år och dagar. Sorligt. ag måste ta igen den tiden med henne. Om vi åker in så ska jag köpa det rosa stället härunder från h&m. Nu schabblas det om att vi ska gå och fiska. Får jag ingen fisk kommer antagligen ett fiskspö hamna i vattnet. Peaceout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0