fångad i verkligheter men jagas av drömmen.

hejsan.Idag har jag en väldig energi att skriva lite blogg. Jag har inte skrivit på bara någon dag. Under den tiden har jag faktiskt inte gjort så mycket. Vart med älskling igår bara. För en viss tid sedan så kanske jag skrev att vi höll på med att skriva deckare och så. Och jag kan med sanningsenliga ord bara skriva att min var ingen deckare, inget mord. Inga dialoger, knappt någonting. Men det var det enda jag kunde skriva så jag lämnade in den så. Och hoppades på att inte få ig bara. Men ju mer tiden gick, ju mer säker var jag tillochmed på att jag skulle få just ig. Idag fick jag tillbaka min deckare, och jag klarade det. Jag fick inte IG! Jag har svävat som på moln hela dagen idag alltså vill säga. Jag har också hunnit med att städa och plugga en massa. Det är massa prov denna vecka. Och så klart har jag fått i mig lite glass. Nu tänkte jag att eftersom jag hade sådann energi idag så kunde jag även skriva lite blogg, det känns skönt att skriva av sig lite. Även om jag inte skriver särskillt mycket. Men det är skönt endå.
Imorgon kanske jag stannar i virsbo, jag måste hitta mina plattänger, vem fan glömmer bort vart man lägger sin plattång förtom jag?! hahaha. peaceout


jag kan något svårt
jag kan fånga ett ögonblick.
dd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0