där går lyckan

w

Isabella Lindqvist har blivit pärlplatte geek. 2halsband klara nu, dock har jag ingen kedja men svart tråd duger bra åt mig så länge. Ni får respektera att jag faktiskt knappt själv visste hur en sterio såg ut. Menden får duga endå!

I söndags cyklade jag till virsbo!!! J,J,M och C kom hem till mig och hade cyklat hit så först tänke vi dra till sura och äta lite fottig pizza. Men eftersom inte hela ligan var med på det så fick den en röd stämpel. Alltså ett nej. Istället följde jag med dom hem till virsbo för att sova hos älskling. Det var en härlig åktur. jenny var pucko och doppade sig i det svinkalla vattnet. Till sist kom vi fram och jag sov hos älskling till igår som var måndag. Då kom pappa och hämta mig, majken och rosa pärlan vid skolan. Detvar en trevlig dag med majken och till sist sg vi lite match. Idag är det tsdag och jag ska nog vara med älskling sen med. Ni får ursäkta hur jag skriver. Orkar inte bry mig haha. peaceout

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, du använde väl den där svamp-pärlplattan som halsband här om dagen? :)

2009-04-28 @ 21:56:33
URL: http://goldfish.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0