tanke

Halloj, klockan är 23.52, och jag har inte gjort ett endaste
blogginlägg idag, jo ett med det här sen då, men ja, det
känns inge bra menmen, va i virsan hela dagen och va
med frida och jenny, det va mys, vi gjorde inte så mycket.
det tog ju ca 300 år för oss att komma hem till jenny bara
för vissa är så puckade att gömmer min nyckel. -.- men ja
det måste ju finnas sånna också. när jag kom hem så
gjorde jag typ ingenting, satte mig vid datan, men sen så
dampade jag på min cp-gaderob. aja, skriver om det imorrn=)
nu orka jag inte skriva mer, har inte sovit alls knappt
efter att en viss niklas skrämmer upp mig. haha, ja
sa jag attt vi va ute och tog kort också ?  , Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0