Möggel

Halloj, ja nu blire att jag skriver här igen, men jag vetinte riktigt
vad jag ska skriva om, för jag har inte gjort ett endaste dugg ida
plus att jag har vart fet och ätat en viking, okej, inte en hel, men
endå. Och inte har jag vart ute och sprungit som jag egentligen
måste. Nej nu måste jag börja skärpa mig, för det här håller inte
längre, jag vill helt inte fö när för sesongs träningarna börjar. men
ja, jag har nog bara degat idag, eller jo, jag har ju typ.... knarkat
pepsi max, men det är väl ingenting itresant för er att veta, men iaf.
haha, och imorgon så fyller jag, men jag längtar inte ett dugg
faktiskt, den enda som verkligen ska bli kul är att träffa kusinen
som inte jag har träffat på år och dar känns det som, det är typ
det enda jag längtar efter, jag vet inte om jag orkar sitta och vara
trevlig hela dagen heller, till slut kommer jag bli som idag när vi
satt och åt, helt sjuk. garvade åt allt, förutom mammas dåliga skämt,
som jessica asflabba till, då blev det så att jag garva haha. men
men sen så har jag typ inga låtar på datan heller haha, så jag
får sitta och droga sönder presic alla. och jag fattar ju inte hur man
tar hem sån därnt nerladdningsprogram heller, haha, en rolig
sak är ju att om ungefär 3 veckor så kommer kära pappa hem. (:
Nu ska jag ta och vara social på msn och massa. Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0