Inte utan min dotter

Halloj, såg nyss filmen inte utan min dotter, den var ju asbra,
har inte ens haft en tanke på att jag kan kolla på den för att
på fodralet så ser den typ skitdålig ut, men den visade sig vara
raka motsatsen. Den hadlar typ om en familj som bor i amerika
men pappan kommer från Irak, sen så åker dom dit och typ
hälsar på hans familj, men sen så får inte mamman och
dottern åka tillbaka, och så åja massa, eftersom att det är en
annan religon där ochså, så dom rymmer och massa, och det
som var läskigt var ju att den var byggt på en sann historia
för hon typ som var med om det där lever ju än, och det läskiga
var ju atr han slog henne ;o , menmen, ska väl sitta ett tag vid
datan nu tror jag, sen ska jag nog ta och sova en blund. Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0