hello running

hejsan. Var nyss ute och sprang. Nattis hängde med- fast på
cykeln. Mötte sandra den lilla filuren med=). Träning på söndag
längtalängta! Nu ska jag äta macka med nattis, sen ska vi kolla
på "tehe eye" för jag vågar inte kolla på den ensam. Nu kommer lite
bilder från min&majkens dag igår i stan. Vi fick tur med vädret
och fick solsken iallafall. <3


nej, nu har jag redan vart och ätit, gjorde varma mackor så hann inte
skriva klart hela inlägget. Nu kommer mina bilder.

j
g
m
2 väskor i tyg/nät från gina tricot 25kr/st
Paraply från lagerhouse 59kr
Nagellack från åhlens 25kr
Ring från h&m 40kr
Vitt långt linne från vero moda 60kr
2 randiga tröjor från indiska för 99kr/st


nu ska jag sova! godnatt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0