hello

nu har jag vart väldigt dålig, jag har inte skrivit blogg på 3 dagar, men
jag har inte gjort så mycket så jag har inte ens tänkt på att skriva, men
nu börjar ju skolan så då kommre jag ju automatiskt skriva varje dag,
hoppas jag iallafall. Får väl skriva när jag är i datarummet eller något,
men jag har så svårt för att komma ihår sidan där man logagr in, det var
så lätt att bara skriva blogg.se nu måste man ju skriva något med publichme,
aja, får väl skriva upp det någonstans haha. Tänk vi börjar skolan imorgon! :(
Intekul. inteallskul. Men idag så har jag träning iallafall. Missade att springa
igår. Då jag åkte in till stan med malin, hittade ett par svarta jeansleggins, jag
vill egentligen ha blåa men det fanns inte, så nu har jag iallafall ett par!
Sen hittade jag en stor kofta på myrorna för ynkla några kronor, så den fick
följa med hem :). Sen så åkte vi hem, jag åkte hem till mig och åt, och fixa med
malins present(hon fyllde den 14) Sen så åkte jag hem till henne. Hon fick en
skål med chokladbollar, som jag va så dum att ha smör i, eller det ska man ha,
men jagtänkte inte på att hon va mjölkalergiker. Men sånt som händer, hon kunde
äta några sa hon, så hon blev glad. Hon fick också någon stor blomma, eller ja.
Jag kan inte förklara och jag tog inte kort på detn. Men så satt vi ute och åt
mickrokladdkaka, sen när den var slut så att vi kvar därute till ungefär kl 10, sen
så ringde jag och fråga om pappa kunde hämta mig, hade inte cyklat hem till
henne eftersom jag hade chokladbollarna i en glasskål. Så han kom och hämtade
mig så jag kom hem vid halv 11, då var jag ganska trött så jag la mig och kollade
på film till klockan halv ett. Där somnade jag, sen vaknade jag kl9, men låg och drog
mig till kl 11 då jessica kom in, så joinade henne med frukost, sen gick jag till datan
för jag har skikat in en bild till tävlingen på bilddagboken. Hoppas den kommer med! :)
Men nu ska jag stänga ner, puss på er <3 Lite slarvit skrivet med orkar inte bry mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0