andra pris.

hejsanhejsan, igår så var första dagen iskolan, den var ganska bra& gick ganska
fort fram, fick lite papper och började planera hattar inför morgondagen(idag), jag
och michaela beslutade oss för att vi skulle göra två stycken tillsammans. En skulle
vara en blomma och en som var som "bröderna fluff's" hår. Tror inte folk gillade
att jag hade rosa strumpbyxor på mig, men det skiter väl jag i! okej. lite bryr jag mig,
annars skulle jag ju inte ta upp det, men jag tänker iallafall verkligen inte sluta gå med
dom. Såhär såg jag iallafall ut.
d
har inge sming, därför jag är glansig.


Idag så var det andra dagen i skolan, vilkett betydde att jag och michaela skulle
tillbringa största delen till att göra våra hattar, vi började med att göra blomman,
gick ganska bra tills det blev så att eftersom att vi gjorde en stor blomma var vi
tvugna att ha kartong för att den skulle hålla, men då blev det så tjockt att
blanden ramlade av hela tiden -.-, men sen så gjorde vi det till ett bi istället!
Blev ganska fint&bra, det enda jag var rädd för, var att den  skulle typ gå sönder,
haha. Men det gjorde den som tur var inte. Den andra hatten som skulle
vara som "bröderna fluff" blev&gick inte alls som vi hade tänkt och med en
ynkla halvtimma  kvar så doppade vi så gott som hatten i lim och satte trådar
i olicka färger över den, den vart så ful att den var bara rolig, haha.
Här kommer några bilder. klicka på bilden för att få större.
hkägk

Vi fick en varsin godispåse, jag&michaela och linus- som fick hatten. :)
y
lånade jessicas kjol idag :)
Hoppas att ni har haft en bra dag, pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0