kan inte ge tillbaks minnerna som åren tog

rubriken. Jag erkänner, jag lyssnar på fronda och ja jag tycker även att han är bra.

tr

Idag, Tisdag så hittade jag inte den där hjärnan som tillhör mig. Jag vet inte vems jag fick, men jag tog mig iallafall upp ur sängen. Synd det. Hade mer än gärna vart hemma, men jag måste lära mig detta. Skola, läxor, kurs!  Bilden som ni ser, det är jag fast jag vet inte när. Men den är mest för att säga att imorgon blir det lugg igen! Efter mycket tankar så har jag faktiskt beslutat mig. Den ska dit. Nu innan sommarn. Jag är nästan säker. Just nu är jag också även nästan säker, nej jag är riktigt säker på att jag faktiskt inte har tid att sitta här. För jag måste göra novellen klart. Jag kommer hem halv sju varje dag och den ska vara inne nu på torsdag. Men jag hinner ska ni se, nu jobbar jag bara på med den och intenting annat så ska det nog gå. Varför jag kommer hem halv sju så är det därför att jag går på en moppekurs i Hallsta, för att kunna ta EU-körkort sen så måste man tydligen göra det. Får läxa därifrån med, men nu ska den in på Torsdag för imorgon så ska vi bara köra och så. Jaja, nu ska jag pysa! peaceout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0