Nyckel

Halloj, Får inte sitta vid datan idag egentligen, men ja
jag passar på att sitta medans mamma inte är hemma.
Typ städat idag, sen åkte jag till sura med apan för att
hon skulle typ göra en ny nyckel, så skulle jag stressa
att kolla öppetiderna då såg jag bara att det va lunsch
mellan typ 1&2, men det jag inte såg var att dom stängde
kl2. haha, så vi drog hem igen, och nu åkte hon å mamma
in till stan ist. Men men har väl inte gjort något särskilt idag.
Imorrn kke jag ska leka med henry <3 Glömde jag att skriva
igår att jag och Melinda <3 är riktiga smartisar :) Om jag inte
gjorde det så vet ni det nu! :D Men nu orkar jag inte skriva
nå mer. Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0