hello lugg

Eftersom det förra inlägget jag skrev gick på 3sekunder, för vi
skulle åka till morfar. Det var ganska kul där. Lugnt åså. Eller
jag låter som värsta pansionerän, som jag inte ens vet hur man
stavar. Men det är långt kvar innan jag ska bli det, så jag har ett
tag på mig att lära mig stava rätt. Träffa våran gamla granne, Anders.
Haha, har nog inte sett han på 7år. Och han ser likadann ut. Det
var ju trevligt, en riktig klockren kille/man/gubbe? Vet inte riktigt vad
han är utav dom. Blev buffé, den var riktig god! Morfars tant Anna-Lisa
är så söt, kan inte låta bli att tycka det. Han hade även västa teknologien,
med en flugsmällare som, gav stötar? eller den brände typ flugan, och
efter ett tag gick Nattis runt med den där och roade sig. Lite läskigt
satt ju bara och väntade på att få den i huvet, så att håreet skulle börja brinna!
Men jag överlevde det och hemresan hem. Nu ska jag snart sova,
smsa gärna! Nu är jag mätt, och ska kolla på bert. Puss bella <3

på det förra inlägget skulle deet stå som rubrik : hello lugg,
och på det här skulle det va hello morfar. Men orkar inte byta,
eller nåt, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0