hello bulgarien

hejsanhejsan alla. Tog nyss adjö utav nattis som ska åka till
det varma och soliga landet bulgarien. I en hel vecka! Skönt
att slippa henne ett tag, och Jessica är hemma hos någon så
jag vet inte när hon kommer hem heller. Så idag är det bara
jag och datan. Resten av vekan så är det nog bara jag och
mamma hemma, så om någon vill vara och rädda mig, SMSA!
Men nattis hann göra en snäll sak innan hon åkte, hon gjorde
pastasallad till mig som jag kan äta idag:) eftersom jag är ensam
hela dagen antog hon väl att jag skulle vara så upptagen med
annat att jag inte orkade gå ner och ställa mig och göra mat.
Det var snällt gjort utav henne. Har även nu hittat låten som Louise
sjöng på skolavslutningen, som jag tyckte var jättebra! Låten heter
vaken igen - Brolle. Haha. Efter hela sommarlovet så har jag
med den, lite komiskt. Men har inte riktigt orkat tagit tag i det där
med att fråga vilken låt hon sjöng. Och snart börjar skolan,. fick
frågan - vad ska du ha på dig när vi börjar skolan? av Michaela,
och det var då jag insåg att när någon frågar det så kan det inte
vara länge kvar, men eftersom att jag inte allt vill eller tänker tänka
på att vi ska börja snart så blev svaret såklart ett klart - jag vet inte.
Men nu tror jag att jag ska äta lite, sen ska jag kolla på gossip girl,
eller vad det heter. Nattis hade tagit hem lite avsnitt och sa att jag
borde kolla, så jag får väl ta och göra det. Ska även kolla på the eye
idag, har inte gjort det än! skulle kolla igår med nattis ju, men det
var så mörkt och ingen va riktigt sugen på att kolla på en läskig film
då. Men nu ska jag äta lite. Puss på er, hoppas ni får en bra dag. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0