Sommarlov 09

Det här ska föreställa sommarlov. Ska detta vara sommar? Är detta vi alla ville ha? Antingen så har inte han där uppe lyssnat på oss eller så har för några bett. Jag har inte bett. Men jag hade hoppats på ett fint och soligt sommarlov. farmförallt varmt! Men icke. Regnet det bara öser net. Dock så har solen visat sina ljusa strålar lite här och där idag. Kanske som Jennys teori var rätt. Att molnen regnar bort. Vi får alla hålla tummarna.
Jag har ju inte vart så bra på att skiva och blogga. Men för en gångs skull så har jag tagit tag i något. Jag har tagit tag i det. inte bara sagt det. I onsdags fick vi sommarlov. Vi åkte till grönan. Roligaste på hela kvällen var mitt och johannas kort på kärlekstunneln och när jag&johanna&niklas åkte extrem kanske kl 22.40. Det gick undan, jag skratta,grät,skrek och var lycklig. Vet inte var det var med jag log iallafall. Det hade jag inte gjort på ett tag. Men det slog mig lite hur bra vänner jag faktiskt har. Att folk faktiskt bryr sig. Det förundrar mig och jag blir glad. Vänner är det bästa man kan ha.
Igår så spenderade jag dagen hemma hos en jenny som hade lanat hela natten. Vi åt kebab och kolla pizza och pratade bara. Varför jag alltid faktiskt pratar när jag är med henne vet jag inte. Så lätt att bara prata på. Det är bra! Johanna har också skivit till mig att hon känner sig bättre, den stackarn har legat sjuk... Jag hostar slem. Jag har även upptäckt att godis inte är gott och jag är beroende av cola. kort och tråkigt inlägg. men fortfarande allt från moi!
mm

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja det var en toppendag på grönan trots vädret. Du såg lycklig ut hela dag/kvällen

kram

2009-06-15 @ 21:04:05
URL: http://charliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0