Ätligen redo.

ja som rubriken lyder. Nu har jag äntligen ändrat headern och bakrunden. Men
jag är fortfarande inte riktigt nöjd. Men ska ändra texten till den färgen där det
står "Isabella Lindqvist".
Nog om det, idag så åkte jag hem från skolan redan efter första lektionen,
mamma fick komma och hämta mig, mådde inte alls bra. Väl hemma, så
la jag mig i soffan med täcke&kudde och kollade film, som jag fortfarande
gör. Jessica kom hem för några minuter sedan, och så fick jag tidning idag!
Mamma är hos läkar'n så det är helt lugnt här hemma. Skrev jag att jag skulle
bli bätte på att skriva och skriva oftare? Om jag inte gjorde det så vet ni att
jag ska det nu. Jag kollar på 2fast 2furist, som jag kan varje replik till nu vid
det här laget. Vet inte vad det är men jag älskar dom filmerna! Jag har även
kollat på "jorden rund på 80dagar" idag, en ganska bra film detdär. När
mamma kommer hem så skulle hon köpt färdigmatlåda - som jag kan värma.
Och panpizzor! - som jag inte har ätit på åratal! Känner att jag måste vara
med på träningen på onsdag, det är ju sista löpträningen. Orkar inte bara
sitta hemma och tråka som folk kallar att "vila upp sig", mitt knä blir inte bättre
utav det. Jag kan lika gärna springa sönder det ju! Men mamma sa idag att
hon hade 2salvor/krämer som man kan ha. Och så har jag typ slått i mitt
bakhuvud i någonting, för jag har en bula som dunkar, jag måste ju gjort det
i sömnen.
Nu har jag skrivit det längsta inlägget på länge tror jag, och nu ska jag ändra
bakrunden&textfärgen på rubriken tror jag, ha det bra! <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

vad fint bakrunden och det vart:D:D

men kan inte du hjälpa mig med det för jag fattar typ inte :P

2008-09-02 @ 19:51:35
URL: http://jennygranholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0