VÅRRUSET, BRUKET

Halloj, kom hem från vårruset för ett tag sen, sprang hela
förutom kanske 500m jag vet inte riktigt, och jag är väldigt
besviken på mig själv varför jag gick som jag hade lovat mig
själv att inte göra, menmen en ny chans nästa år då!  "/   =)
Så eftersom att jag inte gjorde det jag lovade mig själv så tog
jag ett varv runt bruket direkt när vi kom hem, utan att stanna.
det gick faktiskt ganska bra, nu ska jag stretscha och sen dejta
duschen haha:D sen så ska jag nog sova, vi får se. men jag vart
endåså ganska stolt på vårruset, skulle ju sprungit med johanna
men hon sprang före mig, men hon fick typ 24.54 och jag 28.04
ca 3minuter efter kom då jag, det är jag riktigt stolt över! under
halvtimmen, visst det är ganska länge, men det va mitt mål! :D
och eftersom jag har skrivit ett flertal gånger att jag ska ta tag
i mitt löpande och ut minst 2gånger i veckan, men endåså
inte blivit ångrar jag starkt nu, jag är otränad.nu gånger 1000.
så nu j-vlar ska jag ta tag i det här, skönt att springa faktskt,
ska skaffa nått typ halsband till mp3;n så jag kan springa med
den det skulle vara ganska bra, men vad gör jag, nu har jag
berättat om min sköna dag, ! Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0