Sprängas

Halloj, imorse så vaknade jag med en sprängande
huvudvärk, jag orkade knappt ställa mig upp, så det
blev ingen skola för mig idag. Så jag gick ner, och tog
en huvudvärkstabblett, men det hjälpte ju ingenting.
menmen, efter en viss tid så somnade jag, så sov
jag till kanske kl 10 över 12, jag minns inte, då gick
jag ner, tog en ny tabblett, sen gick jag och la mig i
soffan och startade en film som jag sett kanske 99
gånger, men som fortfarande är lika bra, vet inte vad
jag ska hitta på nu, jag ska typ bara vara hemma
och mysa åså, får se om jag går imrn till skolan för
vi ska ju kolla på typ filmen 300, och den filmen är det
så att vi redan har, haha, så jag vet inte, menmen
 nu orkar jag inte skriva något mer så puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0