söndag

Halloj,
Igår så satt jag mitt uppe i en konversation med stina när
jag hör hur mamma kommer, i all panik så va det vara att
kryssa och stänga av x), menmen, tur att jag har min mobil.
Låg och smsa med stina hela kvällen typ, vid ett tillfälle såg
det ut såhär :

kotten - vad är iq svar för nått?

stina - jag vet inte, det kanske är svaret på din iq om du gjort nått test ?!

kotten
- men det kan det ju inte vara, jag har fått ett tomt sms från iq svar!

Haha, men så kan det väl inte vara ? Om det är någon som
vet vad iqsvar är för något, så skriv! Haha, snart så ska jag
åka till konsum och köpa nytt comviq kompis :) Måste ju kunna
smsa alla :D , sen så skulle jag vara med Frida idag, hon skulle
komma, men vi får väl se hur det blir, hon har inte hört av sig än.
Menmen, har för en gångs skull lagt in bilder på datan från både
mobilen och kameran, det känns helskönt. Ja, vad ska jag skriva?
Känner att det blev ett ganska långt inlägg idag :)
Men nu ska jag klä på mig lite kläder och sen drar jag iallafall
till konsum för att ladda på mobilen. JIHO! Puss <3


"det som ingen annan vet berättar jag i hemlighet"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0