Påppkårn

Halloj, idag så va jag i skolan som vanligt, va inet direkt någotspeciellt,
gjorde inte så mycket  bara det vanliga, men på tyskan så hade vi typ
förhör eller prov, skitsamma. hade iallafall inte några papper som jag
hade kunnat öva på för eftersom att jag är så slarvig med sånt så la jag
in det i skåpet, sen hittade jag den inte igen. aja, gick iallafall sämst. sen
så hade vi noprov, satt hela tiden, plus lite till men jag kände att det gick
ganska bra faktiskt, det enda som jag inte visste riktigt, det  var vad strömmning
va menmen, strunt i det nu. Sen eftersom att det är fredag så slutar vi
efter lunch, alltså kl 12. och klockan halv 2 så va det egentligen nå
informationsmöte med mårten och palle om det där med friluftsliv,
men smarta som vi är så fick vi åka hem eller nej, det var inte vi som
var smarta, det var stina som frågade palle om vi fick åka hem, maha!
sen när jag kom hem så skikade jag in det sista om rookiecamp,
så nu är det klart, sen så tog jag och påppade lite påppkårn och
och tog 2 palle kuling, mohaha. Sen så tog jag och tog upp några
pepsi max, och nu sitter jag och kollar på rosa - the movie. haha,
den är faktiskt ganska bra tycker jag, vilvo är ju riktigt söt, för
er som inte vet vem det är så är det en råtta. haha:D han är jätte
gullig! :D men nu ska jag kolla klart på filmen och sånt, och som
ni säkert har märkt så har jag börjat skriva ganska långa
inlägg eller ja, inte typ 2 rader, eller jo det gör jag med ibland
men det är därför nu ska jag verkligen börja skriva har jag
beslutat mig för, jag använder bilddagboken att lägga upp bilderna
på och bloggen till att skriva vad jag har gjort, gör , och ska göra (:
Men nu ska jag kolla filmen, Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0