Kläderna

Halloj, idag så var det en helt vanlig dag, som menas med att
jag går upp på morgonen, går till bussen som åker till skolan,
och går hela dagen i skolan, en eftersom bild-hellen var väldigt
generös idag så fick vi sluta ungefär en halvtimme tidigare nej,
35 minuter :) hehe, så då hann vi med 2bussen, ja jag undrar
just varför hon lät och åka tidigare, menmen, sen så kom jag hem
och strax efter det så kom mamma hem med paketet med kläderna
som hade kommit! :) lägger kanske ut bilder på dom sen, vi får se
men det va iaf en typ aprikost linne, en klänning i brun/lila och
2 bh;ar och ett par leggins och en tjocktröjja som va grå ,  :) Om ni
ville veta alltså,  (: Och sedan efter det så gick jag ut och la mig i
solen och stektestekte, det va riktigt varmt, men efter ett tag så kom
det så kalla vinar eller hur man säger/skriver, så det blev till för
mig att gå in, jag ville inte direkt bli en isbit, väl inne så hjälpte jag
mamma att förbereda med maten, eller med kastrullerna rättare
sagt, efter det så skrev vi en inköpslista om vad jag ska ha med mig
på det där med friluftsliv/vandringen och överst på den så stog det
ju självklart energydrink <3, haha, frågade palle idag också och han
sa till mig att det bara skulle gå en buss, värsta dåligt, för vi är ju
ganska många ? ^o) tänk alla i en buss,haha, fast det finns väl så
man kan lägga in packningen i typ ett uttrymme eller nått ?  aja, om
det inte finns det så får folk räkna med att få väska i huvet när jag går
på bussen, (a) först så ska vi ut med friluftsliv denhär helgen eller ja,
från lördag till söndag, sen på tisdag till onsdag ska vi på den där
vandringen, känns ju kul, jag kommer ju knappt sova nått, och fick höra
idag från jenny tt det kunde bli ganska kallt i tältet på natten ;o, men
eftersom att vi har sån tur så behöver ju inte vi bära på vårat det, alltså
madrass, sovsäck och hela det :) , funderar på om jag kanske ska
ta med mig en luftmadrass, men är lite fundersam om den kommer att
rymmas? haha, men nu har jag iallafall kollat på beck ochså, haha
och nu ska jag väl fortsätta, eftersom att datan är här nere så är jag ingen
datanörd längre, vilket känns bra :) och jag kommer itid till bussen varje
dag/morgon. Men det känns lite konstigt att inte ha datan , menmen,
det får jag vänja mig vid, och nu såg jag att jag tror inte att någon kommer
att orka läsa allt dethär :(, menmen, skitsamma. Nu ska jag kila, Puss<3

Kommentarer
Postat av: Jenny

2008-05-29 @ 12:59:54
URL: http://jennygranholm.blogg.se/
Postat av: Jenny

hejsan Bella jag läste facktist hela :M men ta med dej madrassen den får plats det är ju ett 5 manna tält vi ska söva i och vi är bara 4 så det går ju bra då

puss<3

2008-05-29 @ 13:01:29
URL: http://jennygranholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0