Ingen

Halloj, skulle egentligen städa med laget idag ju,
men eftersom att jag och mamma skulle in till stan
och kolla på väska/present till mig, så åkte jag hem
när jag kommer hem så slänger jag i mig lite mat
springer upp och byter om från min ruttna äckliga
mysiga mjukisar till leggins så att jag iallafall ser lite
frächare ut, jag kommer ner, ta på mig skorna och allt.
då säger mamma ; måste du ha domdära pjamasbyxorna?
Då ville hon att jag skulle ha mjukisar på mig?!
när vi ska till stan och köpa väska till mig, så då
valde jag att inte följa med, skulle kolla på en
gaderob till mig också, för den som ville veta det,
menmen, ingen present till mig då. Synd att jag
inte valde att stanna efter skolan, och eftersom att jag är
pank, så har jag inte råd att åka dit heller, menmen
det är ju bara städning, men endå. Kan slå vad om att
nåt riktigt kul kommer hända, värd dag, nej. Puss<3

Instick; Idag så var jag väldig duktig och tog
med mig kameran, viserligen tog jag bara
vilder på bussen imorse, men endå! /kottepower! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0