Igen

Halloj, skrev ingenting igår så då får jag skriva extra mycket idag, 
i lördags så va jag bara hemma ochså, gjorde inte så mycket, jag var
mest hemma och slappade, var ute med jessica, eller jag cyklade
när hon gick runt 66an eller hur man säger, sen efter det så spelade
vi lite fotbollsspel på altan :) ja, sen va det ganska lungt, kollade lite
på melodifestivalen, men jag kollade inte på hel, bara en liten del,
eller jag menade eura vision song contest eller hur det stavas, haha :)
frankrike var ju helt klart bäst, dom skulle vinna. Så va det bara, hihi
men ja ryssland va ju också ganska bra, men inte ika bra som
Frankrike, det var min lördag, eller a, jag kanske skrev, jag minns inte
riktigt om det var i söndags eller lördags, men det borde ha vart i
lördags för det va väl då euro vision song contest va ? och jag tror
att det var samma dag som vi var ute och gick, eller när jag cyklade.
Sen i söndags (igår) så va jag också hemma och tog det lite lugnt,
beställde lite kläder från ellos och så, sen så tog jag ner datan, så
nu kan jag inte sitta på kvällarna/nätterna så att jag kommer försent
till bussen :) så igårkväll så gick jag och la mig kl22.00 och steg upp
kl 06.07 då jag vaknade till musik på min larmklocka. Sen så bar det
iväg till skolbussen, he-he, och då skulle jag möta jennifer men jag skev
att jag hade gått en omväg och då hade hon trott att jag gick direkt till
bussen, men det gjorde jag ju inte så jag gick för att möta henne och
hörde inte när hon ropa haha, så hon fick springa till mig, haha. Sen så
va det en ganska vanlig dag i skolan, men vi hae ingen idrott så vi fick
åka hem med 2bussen istället för med halv 4bussen, det va faktiskt
riktigt skönt, och nu sitter nattis och väntar på datan och är skittjurig.
mahahaha, menmen, nu ska jag ite skriva något mera, det blev inte så
mycket skrivet idag heller, menmen, det här får duga, idag ska jag iaf
ut och springa om ni vill veta, :) och nu ska jag äta men jag finns på
mobilen och det är bara att smsa om ni vill, jag har comviq så jag kan svara
på dom som har det, haha, Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0