Hopplöst

Halloj, kollade typ på film hela dagen igår
ganska långtråkigt, sen vid kl8 så var jag
redan sjukt trött, men jag ville vara ganska
vaken lite längre, sen vid 11 så gick jag
och sov, sen vaknade jag vid halv 12 kke,
vet inte alls vad jag ska hitta på idag, det
är bara att ni hör av er om ni vill hitta på
något, jag har ju tillochmed pengar, så ja
jag kan åka tåg. haha. Skulle följt med
mamma och nattis typ och äta på stan,
men inte väcker dom mig när dom åker
inte. :( , menmen, det va ju ganska bra
endå, då kunde jag sova ut för en gångs
skull.  Jag har blivit ganska inne i att läsa
mitt horoskop varje dag, och nu på senaste
dagarna har det vart ganska läskigt, vet inte
riktigt vad det menas med, menmen , får väl
ta och ta till hjärnan haha,

Du kan ha svårt att komma på,
 hur du skall signalera,
att du besitter en bestämd kännedom.
Är du säker på, att det skall sägas?


image4
Bild från valborg, när vi gick ut så fann vi en fin kundvagn
så jenny skjutsade mig lite i den, men sen höll jag på att
välta, det va lite småläskigt, haha, man kanske skulle tagit
hem den och målat den (:

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha, jag äääger ju på att skjussa dig tihi(A)

2008-05-02 @ 23:20:42
URL: http://jennygranholm.blogg.se
Postat av: vendela

haha vad roligt med en kundvagn :P

2008-05-04 @ 21:24:16
URL: http://psalmijanuari.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0