Hhihi

Halloj, haha, känner att jag har gjort ganska många inlägg i bloggen
idag, menmen strunt samma, harvart på bra humör för att skriva iaf^
menmen, ja nu har alla åkt hem, eller alla och alla, det va ju bara käre
mormor och kusinvitaminen som kom, det va trevlans, men ja, det blev
en ganska trevlig dag, fick inte så mycket, men det jag tyckte mest om
var tröjan jag fick av jessica, den tyckte jag riktigt om. struntar blankt i
hur många andra som har den, så kommentera inte, sån har jag med.
menmen, det tyckte jag var helfin! blir väl att jag tycker om den lika
mycket som min blåa, hihi. Men det är så skönt med att bara kunna
sätta på sig en stor tröjja, gott med tårta också, ja, sa jag att jag sitter
här igen vid datan och........mögglar? aja, nu vet ni det iallafall.. heheh:D

Bara för ja älskar'n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0