Hes

Halloj, vaknade för ett tag sen, det va nån äckel som
väckte mig imorse och typ skrek; SKA INTE DU TILL
SKOLAN?! Jag säger bara det, jag hade lust och slå
henne. Men jag svarade bara att jag var ledig, för jag
hade ju tänkt att ta halv 11 bussen till skolan, men nu
eftersom att jag har ont i halson, det känns som om
det är en gris i min hals, jag kan knappt svälja typ, iaf
snart så ska jag nog äta frukost eller något, sen blire
att gå ut och sola tror jag, eller något åt det hållet, hah
kul at jag sitter i mjukisbyxor och cardigan nu, och jag
fryser typ, haha, men det är lite kyligt faktiskt, men nu
orkar inte jag skriva nått mer, men jag kanske skriver
ikväll, vi får se. Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0