Glas

Halloj, nu så sitter jag här i mitt rum igen och mögglar framför
datan, hehe, har ätit tårta och vart trevlig, vi får se om det kommer
mer sen, vitaminen skulle ju komma, men hon kommer väl så
småning om haha, sen så öppnade jag lite paket. det va trevlans.
och så har jag hittat en ny låt att droga sönder haha, ingen mer
jason för mig nu då, eller jo kanske lite med endå. haha ... :)
Nu ska jag bara sitta här uppe och mögga tills nån annan kommer
men ja, och imorgon äre skola, ingekul. Jag vill helst sova bort
hela veckan, har inte sovit ut på säkert 2 veckor, imorse så var
det som vanligt någon som väckte mig, men den här gången
så var det mamma som ropade, snälla, klockan 11,
men nu kom mormor och min kusin,, CIAAAAAO ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0