Filmis

Halloj, kom in för en stund sen, nu tittar vi på
film, eller ja jenny gör, jag sitter med datan(a)
Haha, vi har typ vart ute och tagit kort, det va ju
asfint väder idag :) Så vi åkte till båtbryggan
och tog lite kort, det va fint. Tog oss en liten
pratstund också, det var mysigt, sen så på
vägen hem så plockade hon lite fina gula
blommor, men det var inte så kul när hon höll
på att kasta dom eller typ sprätta dom på mig
haha, imorn äre DM. Ska ner till fotbollsplanen
och kolla med massa :) . Och på torsdag ska jag
till skolsköterskan för att nån gubbe ska kolla
min rygg, vill inte gå dit för jag har liksom aldrig
haft ont i ryggen eller något, och hon säger att
jag har sån där "ryggfel" eller vad det heter. men
då vill ju jag hällre gå till en riktig läkare. för våran
skolsyster är ju typ pedofil? nej usch, henne gillar
jag inte. Men får se om jag går, imorgon är det ju
DM, det ska iallafall bli kul, åker nog med bussen
på morgonen och sen går hem till majken :) för
att det börjar ju inte förnst 9 eller 10 kanske. tror
nästan att jag ska gå och lägga mig tidigt idag.
Jag kommer ju inte kunna sova för att jag tänker
så mycker på att jag ska gå till skolsköterskan.
menmen. ska prata med mamma. Kommer typ
att sno en bild som jenny har tagit nu. Pratade
just med mamma, det var inte denhär veckan
jag skulle till skolsköterskan, det var nästa.
prata om att jag pustade ut! :D                puss<3
dra med musen mellan denhär texten och bilden,
så kommer länken till jennys blog fram i rosa! :D


www.jennygranholm.blogg.se

image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0