Dripp Dropp

Halloj, eller a det är ju fortfarande morgon, men iallafall,
tänkte bara att jag ska skriva några rader i min kära blogg
lite snabbt, menmen, igår senare på kvällen så gick jag ut
elelr nej, jag gled ut med hojjen med Jennifer haha, vi åkte
till kossorna men dom ville typ anfalla oss så vi drog, vi
gjorde ingenting sådär speciellt, men det va riktigt kul endå
och jag var så duktig, för jag hade med mig min kamera :)
Sen så dorg vi hem vid 12 då tog jag macka sen så gick jag
upp, och satte mig här vid datan, menmen, satt inte så länge
nog, för vid 2 så stängde jag av, sen så vaknade jag vid 11
igen, så tänkte jag att jag skulle hjälpa mamma med tårtorna
tills imrn, men ikke, då hade hon redan gjort dom, jaha tänkte
jag och gick upp igen, och satte mig här igen, sen så ringer
frida och undrar om jag vill komma till henne och va med hon
och jenny, så jag ska snart fråga mamma om det är nån som
ska komma hit idag, äre inte det  så åker jag till dom, det ska
bli skojj. Har inte haft så mycket för mig på sista tiden, och nu
orkar jag inte skriva något mera , jo att jag har typ 99 myggbett
och att det regnar ute, allt är skit, men jag är glad endå, Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0