Bränd kräfta

Halloj, har legat ute och stekt i solen hela dagen. hettigt;)
hah, har fått färg så att jag ser ut som en bränd kräfta, men
nu har det börja gått över, så nu är jag en viting igen. - . -
Det ska jag inte vara, jag ska börja lägga mig i solen hela
dagarna, för det jag mest av allt vill vara är ju just BRUN!
Det skulle ju inte sitta helt fel att ha samma hudfärg som
rhiana :) , men det har jag väl bara i drömmarna ? ^o)
Menmen, ska väl ta och sola så mycket som möjling nu
så att jag blir brun till skolavslutningen, för jag vill inte
andvända brunutansol och få fläckar, som jag är expert
på att få. Men nu ska jag väl ta och läsa mig bok haha.
eller kanske kolla på film, Vi får se  :) , kommer väl inte
hända så mycket imorgon heller, på söndag kanske min
majki ska komma :)<3 , menmen, nu orkar jag inte skriva
något mer än att jag tycker att alla ska ut i solen, hihi, Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0