Suuun (#)

Halloj, sitter på den stora datan, för en gångs skull,
bara för att jag ska ta hem lite låtar åså, iihihihihi (a)
haha, men idag så har jag bara stekt, har försökt att
få lite färg, men för mig är det så gott som omöjligt !
Har tänkt att det är Söndag idag, eftersom att vi var
lediga i går (fredags) , så vi har ju en extra helgdag!
glömde jag föresten skriva att det var sveriges nationaldag
igår? Aja, tror att alla vet det men endå, Du gammla du fria.
Haha, nej nu skrev jag helt knäppt och muppit, och
orkar inte skriva mer, ellerjo, vi beställde kläderna idag också :)
jag beställde en bikini en tubtop och ett halternecklinne typ :)
så dom kommer på tisdag! :D JIIIPPIIE! då vi även har
skolavslutning <3 dåligt bara att vi har 1,5 timmar på oss att
'fixa oss, eftersom att vi har brännboll innan och vi från
ramnäs hinner ju inte åka hem eller nåt, men eftersom att
jenny är så snäll vän, så ska jag hem till henne och fixa mig :)
Pussen på henne, <3 Och pussen på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0