stek

Halloj, har inte skrivit på ett tag, och nu orkar jag inte skriva
något så mycket, menmen var iallafall i trummelsberg med
klassen och tältade/vandrade från tisdag till onsdag, det va
ganska så kul, förutom att jag sov så gott som ca, en och en
halv timme, för att vissa skrämmdes så mycket :P menmen
sen så blev det att gå hem åså, har vandrat paddlat 3.1 mil
allt som allt domhärna dagarna :) fett med stolt fan! :D hahah.
Idag så vart poolen fixad och klar, så jag tog mig ett dopp i
det 16-gradiga vattnet :P haha, det va ganska kallt, sen så
flöt jag mest runt och bara stektestekte (#) venne ens vad som
händer imorgon, ideér ? aja, blev inte så mycket skrivet , puss<3



Skin, skin som den sol du är.
Låt hela världen se ditt vackra leende.
jag säger lys, lys som den stjärna du är.
Du lyser upp mitt mörker och jag känner du är med.
Hur du rör mig, talar, sättet du ser mig.
Tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0