hello boring

Halloj, jag vet faktiskt inte om jag ska skriva glad midsommar
eller glad skitsommar, aja nu får väl bestämma. Glad det iaf.
Eftersom att min/nattis planering att åka ut till mormor gick i
kras efter att mamma sa att eftersom inte mormor hör av sig
vill hon väl inte att vi ska komma, men nattis hade ju en plan b
i backfickan, som inte jag hade. Jessica drog till virsbo, och
 min mamma tar hem nån kompis. Jag gillar inte det här! -.-
Kunde inte min 'käre' mor åkt hem till hennes kompis istället?
Jag hade kunnat sett fram emot en skön och lugn kväll, själv.
Men ikke, hon ska väcka mig ur drömmen och plåga mig tills
jag kommer dö, som för erat intresse jag snart kommer att göra.
Helt plötsligt tändes det en gnutta hopp i mitt sinne, kanske
skulle kanske någon snäll liten ängel ha kommenterat på min
bildagbok, så jag går ner till datan och sätter mig. När jag loggar
in på bilddagboken så lyser kommentarknappen, och jag hoppas
på kanske 4 kommentarer? Men även här går som vanligt mina
drömmar i kras, jag hade 1kommentar, men ja. Det var ju iaf en.
Det är verkligen inte min dag idag. Så nu kommer jag sitta här
hela kvällen. Och inte kan jag kolla på tv, för mamma och hennes
'vän' sitter på altan, och dom typ skriker till varran. Så högt pratar
dom. Så dom skulle överrösta tv om jag skulle kolla, och min
box på mitt rum funkar inte, och pappa är inte hemma. VAD ÄR
DET HÄR FÖR DAG?!
Tråkigt inlägg men skitsamma. Puss<3

Kommentarer
Postat av: Linda

Det är så trist att det är dåligt väder!

2008-06-21 @ 16:55:55
URL: http://lindassblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0