Fan,fan,fan.

Halloj, känner mig ganska dålig på att skriva blogg just nu,
för fröken isabella har inte skrivit på 4 hela dagar :( det är
inte så bra, enligt mig, men det har inte hänt så mycket att
skriva om heller, har haft brännboll, sen så va jag med
jenny och fixa mig, sen va det avslutning i tisdags, i onsdags
så va vi på grönan, jätte kul och jag träffade ida malin och maja
där, har saknat dom massa <3 ´hann inte prata med maja
så mycket , kooling som jag trodde jag va, så satt jag just då i
fritt fall :| men jag dog iaf inte, haha. Sen i torsdags (igår) så
sov jag typ bara, och idag är det fredag den 13. oturens dag,
och ja, jag tror faktiskt på det, skulle vart med jenny idag, men
det blev inte så, sen skulle jag hänga på in till vattendraget,
men jag ville inte, inte värt tyckte inte jag, så åkte till strömsholm
med pappa och hämtade en massa bildelar, sen åkte vi hem,
och då hjälpte jag att laste av dom och upp på garagevinden.
sen skulle vi cykla och köpa glass, men jag hittade ingen cykel-
förrådsnyckel, så vi sket i det. jessica hade den sist och hade typ
lagt den någonannanstans än i nyckelskåpet, aja, nu datanördar jag.
Ska väl snart stänga ner eller, a, tar hem filmen: when in rome, med
tvillingarna olssen. :) ska väl kika på den åså, Och så har mamma
och pappa köpt jordgubbar! :D:D:D:D                         Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0