Allting du vill

Halloj, haha, kul att jag kom på en bra replik, hatr ingen alls
fantasi just nu, men jag kom iaf hem igår efter att vi har vart
ute i helgen med friluftsliv, alltså alla som hade valt det på
elevens val, det blev ganska kul faktiskt. Första dagen, eller a
på lördagen så vandrade vi, och inge visste riktigt att vi skulle
gå 1,2 mil mitt ute i ldemarken , eller a i skogen, och det va
typ inte ens en riktig stig på vissa ställen det va typ bara skog
men det va skitjobbit men tillslut så fick vi välja på att gå på en
grusväg som va cirka, 50% kortare än skogen, och det ville alla
utom palle typ haha, så vi gick den, och då gick jag frida johanna
och ja vi gick gick ganska fort, sen så kom våran packning tillsist,
men det sög, för vi va tvugna att gå med dom typ 700meter mitt
i skogen, asså all packning, jag typ välte träd, haha nej men det
va riktigt tungt, sen så va det bara att sätta upp tältet och vi hade
ju ett 7manna, eller a jenny hade, och vi satte upp hela :M haha,
efter liite tjafs, haha, men isak ådom hade ju lätt det snyggaste
tältet, ett rosa! haha, och jag måste bara skriva att på vägen sit
för vi va ju i typ kloten haha, så såg vi ett rosa stort hus, som såg
ut som ett slott, där skulle vilja bo, men iaf, efter vi hade sättit upp
tältet, så bytte vi bara om, sen så gick vi ner å bada, det va asskönt!
men det dåliga va att det va typ sjukmark eller a på botten i vattnet
så man fick börja simma innan det ens va till knäna om man inte
ville sjunka ner, haha, sen så tog vi ut kanoterna i vattnet, och så
välte typ alla och skvätte, haha, det va roligaste när tonys toffla bara
flöt där helt ensam en bit bort , hahaha. aja, vi välte iaf, många gångerxD
a, sen så bytte vi om och så satte jag på mig mjukiströja, sen så
gick vi ner för att grilla korv, men jag ocg frida ville inte ha, så vi tog
med några machemellows till oss, ahah, detförsta som sades när
man tog fram ett; åå, kan inte jag få smaka ? hahahaha. orka tigga - xD
haha, iaf, satt där ett tag sen så minns jag inte så mkt haha, eller jag
tror det va då jag och johanna typ gick upp och kissa, sen så städade
vi lite i tältet, och sen så på kvällen så lyssnade vi på hennes berg.sprängare
och eftersom att jag är så snäll/duktig så hade jag tagit med mig band,
ett va med bon jovi, fast living on a prayer kom en gång, hahaha xD
vi va fan dryga, hahahaha, sen i söndags så paddlade vi typ 5km, haha
där vi stannade och åt så hittade johanna en blodigel, den va äcklig, haha
sen så va vi där ett tag, sen paddlade vi vidare :) aja, gick ganska fort, hah
sen så väntade vi på bussen, vissa köpte glass :P sen kom den efterlängtade
bussen tillslut, och jag måste bara skriva att när vi paddlade så sjöng
jag massa låtar också, haha, det va skojj, men aja, tillbaka till bussen
alla var trötta och låg och sov, eller ja, satt och sov, förutom isabella lindqvist
hon satt och var dryg och kom på en annan version till johanna, om "i belive i can fly"
här kommer den, eftersom att hon hade stängda ögon; "i belive you can see,
open toy'r eyes and talk whit me" haha, erkänn bra, men ja , sen va vi framme i ramnäs, 
nattis kom och hämtade mig, kom hem, stog aslänge i duschen och skrubbade av
mig allt skit, var astrött , gock och sov kl 9, och sov till tio över 6 då min klocka
ringer, haha, vart astrött i skolan med. somnade i bussen imorse för första gången :P
men aja, sen fick vi åka hem med kvart i ett bussen för bengan :) så då åkte jag hem
tog mackor, sen så har jag bara vart hemma hela dagen, nu ska jag packa, jag kanske
skriver mer sen, för vi ska ut på typ samma sak imorgon, fast från imorgon
(tisdag), tills på onsdag :) fast då äre bara med alla 7;or, haha, och på onsdag
natt så kommer pappa hem, för er som vill veta! :D men nu måsta jag packa. Puss<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0