Hello slappardag

hejsan bloggen.
Vaknade vid 11?! Inte bra, första dagen på hela lovet, som jag har
sovit bort. Kanske för att jag låg och läste till kl halv 3 inatt då min
bok tog slut. sorligt. Men nu är det en ny dag med nya bekymmer!
Har även letat igenom 2kassar med mina gamla kläder som jag
rensat ur, tänkte att jag kanske skulle kunna hitta en kjol att ha som
midjekjol, sagt och gjort. Mitt fynd blev en korallröd kjol, inte så speciell.
Men den duger åt svina som man brukar säga. Det är ganska tyst i
huset, nattis sitter i sitt rum och ritar?! Jessica sover väl eller nåt. Och
mamma och pappa är bara här, haha. Och nu har jag ätligen fixat klart
med min mp3! Efter några dagars strulande med massa låtar som inte
ville gå in så nu är det klart, känns skönt. La in lite av pappas "mera -
raggarklasiker". Älskar låten blue moon - the marcels. Men nu ska
jag inte uppehålla er med att läsa mitt tråkiga blogginlägg.
SEE YOU LATER ALIGATOR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0