hello skit

min mamma kom nyss in och frågade hur länge jag suttit här, nu vid datan.
då svarade jag att jag inte alls hade setat länge, för det har jag inte. Men då
började hon tjata om att jag inte var med någon och att jag skulle skaffa mig
kompisar, hon sa att alla i ramnäs kan ju inte vara såna som "tjuvröker bakom
konsum" Hade bara lust att säga åt henna att bara för att hennes kompisars
barn är efterblivna missfoster och inte gör det. Så menas inte det med att jag
tänker vara med dom. Och tror hon att jag är så rik att kan åka till virsbo varje
dag, så har hon fel. Då säger hon att dom kan väl komma hit, men det blir
aldrig så. Blir så arg, jag vill inte vara med dom i ramnäs, jag menar verkligen
inte alla
. För jag tycker inte att det är något roligt, och jag har ingenting
gemensamt med någon här, men visst vill hon inte ha mig hemma. Ge mig
pengar så flyttar jag, mer än gärna. Eller så kan hon ju ge mig en 350kr, så
har jag råd med tåg i sju dagar att vara i virsbo. Så dyrt är det, men eftersom
jag betalar det själv, för hon inte vill betala det. Så får hon skylla sig själv.
Jag har ite kommit till virsbo under sommaren för jag har vart där så många gånger.
Men vissa som jag alltid är med, har aldrig inte ens sett mitt hus, så det är
ju lite skillnad. Jag hatar det här, men jag kan ju göra som nattis, och tro att
jag är kompis med alla, men jag gillar inte att vara så falsk. Så jag är hällre
hemma.

Kommentarer
Postat av: hm

Kostar bara mig 32 kr med rabatt framochtillbaka till mina buddys

2008-07-30 @ 23:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0