Hello everybody, look here!

Nu är jag här igen, rummet är klart och helt rent, skönt.
Efter ca. 4dagars arbetet med det så nu är jag vid mållinjen!
Jag pausade i mitt arbete för att göra jess sällskap och äta lite
pankakor, det var år sen sist! och det är underbart gott!
Åt hela 3 stycken med massa olicka saker på, :) Sen så är jag
lite haltaskig mot Nattis, men just när jag ska leka smartarst så
funkar inte riktigt det, hehe. Jag sitter bara och babbalar bort mig själv,
det måste jag lära mig att inte göra. Måste skriva att idag så kom m&p
hem med en bert film, med massa avsnitt! :) Så jag ska nog ta och mysa
lite i rummet, snart så kommer det nog bilder.

Imorgon kommer jag kanske inte att hinna skriva, för då ska jag åka
och hälsa på min kära farmor, det var säkert 2år sen sist jag såg henne.
Hon är precis som en farmor ska se ut. Gråhårig och rynkig, jättesöt!
Det enda som jag tycker är synd är att hon bara kan finska, eller jo. Jag
tror hon kan säga några ord, och det kan ju jag på finska (a) Men pappa
snackar för alla oss, så vi behöver inte det,haha. Jag hoppas att vi får mat
där med, den är alltid så god. Sen kanske vi ska hälsa på Pentti&Orvokkoi,
Båda fyller år, men eftersom att Pentti är pappas bror så ska vi nog dit.
Det ska bli roligt med att åka dit.

Nästa vecka kanske det blir stan? Skrev ett sms till Michaela, om hon ville
med, och det ville hon. Det känns ju bra, för jag har inte sett synen av mina
vänner under säkert hela sommaren. Jag vill faktiskt inte tappa kontakten
helt, bara för att vi bor 2mil ifrån varandra. Men det är så att jag nästan är inte
har några pengar, så jag kan inte komma till er. Och eftersom att jag är ensam
i ramnäs blir det ju oftast att jag åker till er. Men lite pengar får jag ju genom
mitt kära sommarjobb(?), som är att gå ut med grannens hund, hahah.

Nu ska det bli bärt-fjärt på min tv, vad ska det bli på din? (: Puss bella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0