låt oss ta en bild.

hejsan. Har inte skrivit på hela veckan såg jag ;o, blev inte riktigt som jag
hade tänkte mig med det där om att blogga varje dag. Iallafall inte första veckan.
Har väl vart ganska okej i skolan. Ingenting speciellt har hänt, eller jo.
andra klassen har fått en ny tjej, hon hette Erika och är ganska snäll&trevlig
tycker jag, har inte pratat med henne så mycket. Inte så kul att veta för er kanske.
Och igår så kom Julia hem, saknat henne. Hon kom inte till skolan idag, men
kanske ser henne imorgon eller så kommer hon nog på måndag. Det ska bli trevligt.
Har fortfarande inte hittat min börs, som mitt tågkort är i. Det är verkligen inte bra.
Skulle behöva ut och springa men kan inte göra det för jag har så ont i knät.
Mamma tyckte inte att jag skulle vara med på innebandyn heller, men efter att jag
har sagt emot henne så gick hon med på att jag "kunde väl vara med om det ska va så."
Känns så tomt på mitt "tränings-schema" har bara skrivit att jag vart ute en gång..
Idag så händer inte speciellt mycket. Jessica drog till linköping eller vad det heter.
Och imorgon så ska jag&jenny stå vid lotteriet med innebandyn på virsbodagen,
och sälja, nattis som skjutsar mig sa att hon också kunde stå. Såklart. Så hon kommer
sitta där med oss, så jag kommer inte kunna säga någonting av det jag vill till jenny!
Men vi träffas ju mer, men endå. haha. Nej, jag måste börja ta tag i det här. Har
även kommit på att det finns en väldigt läskig person här hemma i byn... hejdå.
[klicka för att få större bild]
i

Kommentarer
Postat av: jess

linköping heter det! :p

2008-08-24 @ 13:34:57
URL: http://iess.blogg.se/
Postat av: jenny

han är läskig!!:O

2008-08-28 @ 20:49:55
URL: http://jennygranholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0