hello citat

härom dagen hittade jag en lapp som Nattis hade skrivit, och alla
låtar på dendär lappen var dom från den bärbara datorn, alltså alla
låtar jag bett folk att skika och mina låtar bara, inte alls hennes.
Så jag strök över mina favoritlåtar för jag vill ju inte att hon ska ha
några av dom. Nyss kom hon in i köket, och så här sa hon.
N=Nattis  J=jag.

N- Varför har du strykigt över alla mina låtar?
J- Dina låtar?
N- Ja, mina låtar.
J- Vart hittade du dom?
N- På datan.
J- Ja, det är mina låtar, som jag bett folk att skika.
N- Men varför är dom inte på din mapp då!?
J- För vart jag än har saker kollar ju du där.
N- Aja, Hur många gånger har inte du tagit musik från mig?!
J- Aldrig för jag kan inte ens komma in på din mapp på den stora datan,
och på denhär datan har bara jag musik.
N- ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!! :@  (smäller igen köksdörren, och dörren till datarummet så dom typ går sönder,
väcker även mamma som för en gångs skull har lyckats somna, men ego som hon är och
kan säga att hon själv är söt, så bryr hon sig inte)
Måste även skriva att vem fan kan säga att hon själv är söt, hur dum är man inte då

Haha, jag har väääääääärldens mognaste syster,  är 18år men beter sig som 12.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0