gammla kontakter

hejsan, igår så var det ju virsbodagen, så det blev att jag stannade kvar
därborta. Umgicks med tjejorna & mikael,isak. Det var trevligt tyckte jag,
senare på kvällen så drog typ alla upp till skolan, men jag&julia som är
så tråkiga, orkade inte vara där. Så vi satt vid vägkanten och prata lite..
Vi gick hem till julias farfar för att få med henne ut, vi har ju inte sett henne
på jätte länge! Men iaf,. sen när alla typ skulle hem så ringde jag pappa
och fråga om han kunde komma, så han kom och hämta mig. Träffade
också harley idag, det var längesen. Trevlig prick han. Nu ska jag nog snart
ut och hjälpa nattis att tvätta bilen och senare är det träning. Känner att
jag inte är så peppad på att träna idag. Men det behöver jag så det är bara
att tuta och köra, hejs.  [kicka för att få större bild]
j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0