Måndag, utv.samtal

Halloj, blev att fara till skolan imorse då,
ja, det va väl skojj och så, men julia gick
hem direkt på morgonen typ och majken
åkte hem för att leka med marcus så det
var bara jag kvar av vi tre, men jag tänkte
att jag skulle vara social med mathilda,
elin och emilia, men jag garvade mest,
det va ju ganska skojj idag, trodde att det
inte skulle bli så kul, men det blev det,
för en stund glömde jag bort det.

Sen hade jag utv.samtal så jag gick ut
för att möta mamma, en gick vi till bengt,
ja, det gick ganska bra förutom att jag blivit
sämre i allt. 5/57 rätt på soprovet eller va
det va, så ska det inte va. Allting går bara
sämre och sämre, vet inte ens själv hur,
men bilden går bättre och bättre, allt jag
behöver :) Från och med idag så ska jag
bli läxläsandesbella. :)

Fick brev från rookiecamp idag,
bara sista informationen man ska
fylla i, jag har längtat :D


Kommentarer
Postat av: Jenny

du och jag på rookie camp ska bli skit kul :D:D

2008-04-30 @ 10:25:01
URL: http://jennygranholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0